Grasimi bune si fibre

Nuci
Nu numai ca sunt nuci pline de fibre si grasimi polinesaturate bune, dar ele sunt si singurele nuci de copac care contin cantitati semnificative de Omega-3 ALA esentiala pe baza de plante (2,5g pe 30g). Cercetarile au aratat ca ALA are un rol benefic in prevenirea bolilor de inima si a accidentelor vasculare cerebrale.

Avocado
Avocadoul contine grasimi mononesaturate bune (5 grame pe portie), astfel incat inima voastra va va multumi pentru acest lucru.

Somon
Indiferent daca il consumati in stare proaspata sau din congelat sau de staniu, acest peste uleios ofera o cantitate utila de acizi grasi omega-3, EPA si DHA, care contribuie la functionarea normala a inimii si tensiunii arteriale. Daca acest peste nu este felul tau, incercati pastrav, macrou sau sardine. Indiferent care alegeti, incercati sa mancati saptamanal.

Pere
Fiecare para  va furniza fibre de 6g. Indepartati felii de pere in unt de nuc pentru o delicioasa si satisfacatoare pensulare. Ia-l?

Ovaz
Cerealele de ovaz sunt o modalitate excelenta de a va starni metabolismul dimineata, dar ovazul este o alegere excelenta penru inima in orice moment al zilei. Ovazul este o gustare sanatoasa, dar iol gasesti putin uscat. Sunt mult mai ameliorati, cu un strat de unt raspandit pe partea de sus.