Cum sa ai o inima sanatoasa

Daca doriti sa va imbunatatiti sanatatea inimii, trebuie sa:

Renunti la fumat
Reduci consumul de alcool
Activeaza-te: NHS spune ca trebuie sa faci 150 de minute de activitate aerobica cu intensitate moderata in fiecare saptamana.
Relaxeaza-te si dormi: vizati sapte ore de somn neintrerupt si asigurati-va ca includeti timp de calitate in timpul zilei (inclusiv o pauza de la ecrane inainte de culcare)
Mananca o dieta echilibrata
Toate cele de mai sus va pot ajuta sa mentineti o greutate sanatoasa, care, la randul sau, va poate reduce riscul bolilor de inima.

Ma voi concentra pe partea de mancare, pentru ca eu sunt cel mai bun. Am adunat informatii de la introducerea recenta a cursului de nutritie si de la dieteticianul premiat Sian Porter.

Sian a lucrat cu Walnuts din California – sponsorii acestui post. O mana de nuca de California pe zi (30 de grame) poate ajuta la mentinerea nivelului normal de colesterol din sange si contribuie la reducerea riscului bolilor cardiovasculare. Acestea sunt singurele nuci de copac bogate in acizi grasi Omega-3 (ALA) – importanti pentru sanatatea inimii.

Nucsoara din California are sigiliul inimii sanatoase de aprobare din partea inimii de caritate Health Heart UK, ca ingredient sau gustare .