Alimente pentru o inima sanatoasa

Mananca mai multe fibre

Consumul multor fibre, cel putin 30g pe zi, va poate ajuta sa scapati riscul bolilor de inima. Carbohidratii complexi au nevoie de mai mult timp pentru a se descompune decat carbohidratii simpli. Si este un lucru bun. Deoarece sunt digerate mai incet, ele va mentin senzatia de satietate pentru un timp indelungat si ofera energie mai mult timp si mentin nivelul de zahar din sange constant.

Carbohidratii simpli – alimente imbogatite, rafinate si prelucrate – sunt usor de inlocuit cu orez brun, paste maro si integrale.

Nucile sunt o centrala de sanatate a inimii cu 2g de fibre in fiecare mana (30g): usor de incorporat in terci sau doar ca o gustare.

Faceti legume cu frunze sau salate in inima pranzului si cina dvs., facand jumatate din farfurie la orele de masa.

Mananca mai multa grasime (buna)

Grasimile mononesaturate si polinesaturate sunt grasimi sanatoase care provin din surse de plante si sunt de obicei lichide la temperatura camerei. Cu moderatie, aceste grasimi pot ajuta la scaderea nivelului de colesterol.

Acizii grasi esentiali sunt grasimi necesare pe care oamenii nu le pot sintetiza, deci sunt esentiale pentru dieta noastra.