3. Pregateste-te cu o seara inainte. O rutina de seara poate ajuta la pregatirea scenei pentru o zi placuta si productiva. Daca luati cateva minute pentru a va enumera cele 3 sarcini importante pentru ziua urmatoare, va veti incepe ziua de lucru cu un simt al scopului. Acest lucru va contribui, de asemenea, la o rutina matinala mai relaxata.

4. Trezeste-te cu un dus. As prefera sa ma trezesc mai devreme decat sa imi lipseasca dusul de dimineata. Imi permite sa ma simt relaxat si energizat in acelasi timp si sa incep un nou inceput intr-o noua zi de lucru. De asemenea, ofera o oportunitate de reflectie linistita.

5. Misca-ti corpul. Nu sunt pregatit pentru un antrenament mare dimineata, dar imi place sa pun lucrurile in miscare. Chiar si cincisprezece minute pe eliptica sunt suficiente pentru a ma slabi si a curge sangele. Imi place in special aceasta forma de exercitiu de dimineata, deoarece este o miscare atat de fluida, fara impact asupra articulatiilor mele.

6. Profitati de liniste. Odata ce mi-am facut rutina de dimineata, imi place sa ma indrept la munca, in timp ce lucrurile sunt inca relativ linistite. Stiu ca unii dintre voi ar putea prefera sa lucreze noaptea dupa ce lucrurile se potolesc, dar dimineata functioneaza cel mai bine pentru mine. Oricum ar fi, este mai usor sa fii productiv atunci cand distractiile sunt la minimum.

7. Personalizati-va mediul de lucru. Indiferent daca lucrati acasa, intr-un birou sau intr-un alt cadru, incercati sa va controlati mediul de lucru imediat, astfel incat sa va puteti concentra asupra sarcinii la indemana. Acest lucru inseamna, de obicei, sa aveti tot ce aveti nevoie pentru a face treaba si nu mult altceva.